Monday, October 10, 2016

Forex Event Trading

Geagte Bankiers, Finansies Professionals en beleggers, Die Geneva Forex Event is 'n groot geleentheid om 'n bietjie vars lug te bring en dinge verander het. Die idee van die geleentheid was eenvoudig: skep 'n maandelikse vergadering op te volg op die huidige gebeure en professionele verhoudings te vestig in 'n ontspanne atmosfeer. Nou is dit 'n bymekaar te kry vir wat 'n mens gas noem my Donderdag partytjie Wees deel van 'n spesiale aand onder mede-kollegas van die finansiële sektor, hul metgeselle en almal wat belangstel in die saam met ons is om uit te vind en skep sakegeleenthede, of bloot om n goeie tyd. Laat jou kantoor, saam met ons en neem die kans om te ontspan terwyl sake te doen. Die maandelikse Donderdag partytjie begin om 18:30. Om deel in die geval neem, asseblief aanlyn registreer. LAgent deur Agent Provocateur Dukascopy Genève Model Contest 2015 Die wenner van die Dukascopy Genève Model Contest 2015 is Christelle Burrus. 2013-11. 2016-09:, -,. iFOREX. . - -,. . -,. Mobile -,,. . - IPhone Android iFOREX Groep: Formule Investment House Ltd,, Siba / L / 13/1060. iCFD Beperk,, (CySEC) 143/11. eBrkerhz Befektetsi Szolgáltató Zrt. , II / 73,059 / 2000 III / 73,059-4 / 2002. Formule Investment House Ltd Forex, CFD (). , Forex CFD,. ,. -,. ,. iFOREX,. /. ,,, -. F. I.H. Formule Investment House Clearing Ltd 2016 iFOREX. iFOREX iFOREX Groep. ,, 0,3 maniere om te handel Forex Nuus kapitaalmarkte, in die algemeen, is uniek van ander markte vir goedere en dienste. Terwyl ek glo die Forex word gedryf deur vraag en aanbod vir die onderskeie geldeenhede op die spel, dikwels wat werklik beweeg die markte is afwagting van toekomstige vraag en aanbod eerder as werklike vraag en aanbod. Dit besef kom by die meeste handelaars op 'n sekere punt in hul loopbaan. Hierdie konsep lei tot die grootste vraag in die Forex: Waar kom hierdie skattings van vraag en aanbod vandaan Sekerlik 'n omvattende opname van elke gebruiker van elke munt is onmoontlik. Daar is egter maniere om te versamel en toegang tot sekere inligting op een plek. Dit is die doel van die nuus en aankondigings. Nuus kom uit 'n verskeidenheid van sources8211both kommersiële en regerings. In die Forex, is die klem geplaas op die waarde van inligting of nuus van die regering bronne. Dit is goed en is beslis 'n plek waar ek plaas 'n groot deel van my eie aandag, maar kommersiële bronne en algemene belegger kommentaar kan 'n baie om jou handel sowel verbeter. Klik hier om te leer presies hoe jy jou opbrengste kan maksimeer met ons nuwe 2-periode RSI Stock Strategie Guide Book. Ingesluit is dekades van hoë-verrigting, ten volle gekwantifiseer aandele strategie variasies gebaseer rondom die 2-tydperk RSI. Die doel van hierdie artikel is om 'n paar basiese stap-vir-stap metodes wat jy kan gebruik vandag om voordeel te trek uit forex nuus te neem in die mark te voorsien. Ek het 'n paar ervarings wat ek sal deel om te wys hoe jy 'n paar groot ambagte kan vind en hoe jy die lompen kan identifiseer voordat hulle werklike bomme in jou portefeulje. Die voorbeelde ek gebruik in hierdie artikel is nie die enigste moontlike ambagte beskikbaar. Daar is 'n verskeidenheid van gebeure elke maand wat gebruik kan word om die tyd 'n goeie handel. Dit is nuttig om deurlopende nuus stories wat tans in die nuus en gedagtes van beleggers oorheers om handelsgeleenthede te identifiseer kyk. Die belangrikheid van 'n stuk van die nuus oor 'n ander sal verander met verloop van tyd. 'N maklike meter te vertel wat belangrik is en wat gedoen kan word tot die minimum beperk is die nuusdekking self. As een stukkie inligting of spekulasie oor daardie inligting is oorheers die toneel, dan is dit duidelik iets wat jy nodig het om bewus te wees van. As ons voortgaan met hierdie artikel, sal ek 'n paar reëls wat ek gebruik het in die verlede om voordeel te trek uit nuusgebeure deel. Maar ek dink dit is 'n bietjie dwaas om heeltemal staatmaak op 'n stel in die verlede gevestig reëls. Pas jou prys teikens en tot stilstand kom om markonbestendigheid en jou eie risiko toleransie is baie belangrik. Net so, terwyl ek beskou myself as 'n swaai trader8211willing om 'n posisie te hou vir tussen 2-3 dae en 2-3 weeks8211there is 'n baie ruimte vir 'n goeie dag-of korter termyn handelaars en langtermyn handelaars sowel. Ek sal van tyd tot tyd te neem 'n paar baie kort termyn ambagte rondom 'n spesifieke aankondiging, en ek sal daardie omstandighede met jou te deel in hierdie artikel. Verstaan ​​die nuus is baie belangrik vir elke handelaar, veral diegene wat op soek na die langtermyn-spel. In my boek, Profit met Forex, ek spandeer 'n groot deel van die tyd illustreer die langtermyn-gevolge van fundamentele veranderinge op die Forex. Voordat ons begin duik in spesifieke strategieë, is dit belangrik om ons arsenaal van handel wapens ophoop. Twee van die strategieë wat ek sal bespreek staatmaak op die gebruik van 'n volstrekte lang of kort posisie. Jy kan hierdie posisie in óf die plek Forex mark, wat die meeste van julle is waarskynlik die gebruik van, of in die beursgenoteerde geldeenheid termynmark op die CME neem. Die derde strategie begin duik in die wêreld van opsies. Vir dié van julle vertroud is met aandele-opsies, valuta-termynkontrakte en 'n paar Spot Forex handelaars bied soortgelyke instrumente vir handelsdoeleindes. Onlangs eksotiese, enkel-betaling en binêre opsies is ook gewild geword. Ek sal weerhou van om in te veel detail hier en in plaas net kies een soort as 'n voorbeeld. Check hulle uit op jou eie, en sien hoe dit werk vir jou. Die eerste tegniek ek deel kom met 'n paar wenke. In die eerste plek het ek die nuus wat behels die VSA dollar het gewoonlik die grootste impak op die mark as 'n geheel gevind. Ek is seker die meeste handelaars is reeds bewus van hierdie, maar met baie min uitsonderings is hulle geneig om te wees die mees fyn dopgehou deur die grootste aantal deelnemers. Elke maand is daar is 'n paar 8217hot8217 nuus aankondiging, waarvan een is die werkloosheid verslag wat vrygestel op die eerste Vrydag van elke maand. Die truuk met hierdie, egter, is dat die grootste beweeg gewoonlik gemaak wanneer die getalle mis of klop verwagtinge. Maar wees versigtig. Die regstelling gebeur gewoonlik baie vinnig. Ek gebruik 'n maklike tegniek om my te kry in die mark voor die skuif plaasvind met 'n ruim stop en beperk ten einde aan die ander twee kante van die handel. bo die grafiek toon 'n grafiek van die euro / dollar paar tydens die arbeid aankondiging van 4 Augustus, 2006. Die nommers vrygestel het getoon dat 'n aansienlik laer aantal nuwe werkgeleenthede geskep is in die VSA as wat verwag is. In hierdie geval, die konsensus raming was sowat 150,000 nuwe werkgeleenthede en die werklike getal was ongeveer 113,000. Dit beteken dat die Amerikaanse ekonomie was swakker as wat verwag is, of ten minste die arbeid van die ekonomie was. Dit is nie goeie nuus vir die Amerikaanse dollar, en dan sien ons 'n skuif in hierdie paar. Nog 'n wenk wat ek kan deel van my persoonlike ondervinding is dat ek die beste sukses handel Amerikaanse ekonomiese nuus en aankondigings met die euro / dollar as enige ander paar het. Ek voel dat dit 'n goeie plaasvervanger vir die Amerikaanse ekonomie in die algemeen of ten minste in 'n baie kort tyd strek. As ons hierdie grafiek af te breek in minute of sekondes ná die aankondiging, sal jy sien hoe vinnig dit beweeg. Daarom sou ek moes weerlig vingers op my koop knoppie of 'n makker op die hantering lessenaar voordeel te geneem het van die aankondiging nadat dit uitgereik is. Ek het ongelukkig nie. Ek het wins uit hierdie aankondiging is egter deur vooruit op die market8217s beweging. Ek wil beklemtoon egter dat ek bereid is om dit te doen wanneer die voorwaardes van 'n paar reëls nagekom is. In die eerste plek sal ek net handel die rigting waarin die mark is trending op die daaglikse kaarte vorige na die aankondiging. Tweedens, sal ek net die orde te betree as net voor die aankondiging van die mark in 'n redelik stywe reeks was. In die grafiek hierbo kan jy sien dat die mark het die handel is in 'n redelik stywe reeks tot 30 minute voor die aankondiging. Omdat die wisselvalligheid in die laaste 30 minute was regtig gekonsentreer in die laaste 5 minute voor die aankondiging het ek reeds my bestelling geplaas en is nie betrokke. Bel my paranoïes, maar as ek sien groot skuiwe die nag of 'n paar uur voor 'n aankondiging, kry ek te senuweeagtig om die handel te neem. Ek vermoed dat óf woord het uitgelek (onwaarskynlik), of dat ek sal kry whipsawed deur opgewende handelaars net as gevolg van die werklike nuus. Dit beteken dat daar is baie van die geleenthede wat ek baie tyd spandeer voor te berei vir 'n bedryf wat ek kanselleer voor te begin. Die gevaar bestaan ​​dat ek bekommerd oor die meeste is wanneer die mark is te wisselvallig en swepe my uit voordat ek het selfs 'n kans om te bewys as ek reg of nie is. In die onderstaande grafiek, kan jy die daaglikse tendens van die euro / dollar sien voor die aankondiging op die 4de. Dit is duidelik dat, was die mark verdiskonteer die dollar en het reeds 'n lomp vooroordeel op hierdie paar voor die handel. So my twee opstel reëls is tevrede, kwalifiseer dit as 'n wettige geleentheid. Natuurlik, is daar meer detail agter hoe ek stel hierdie ambagte up. Dit is redelik eenvoudig en is oop vir aanpassing na gelang van die situasie en jou persoonlike voorkeure. Ek het nog 'n grafiek die opstel met my handelsversperrings in plek onder illustreer geplaas. Daar is 'n paar komponente van die potensiële handel wat reeds in plek is voor die aankondiging. Ek weet dat ek is van plan om 'n lang handel op grond van die vorige tendens, en ek fokus 100 pitte soos opwaartse potensiaal gebaseer op die gemiddelde beweging wat ek gesien het op hierdie paar in die vorige maande. Ek hou daarvan om 'n mooi aggressiewe keerverlies-tot-winsgewende-teiken-verhouding in my handel te handhaaf sodat 'n einde 25 pitte onder my inskrywing is voldoende. Toetrede tot die handel 30 minute voor die aankondiging gee my genoeg ruimte voor die paar breek uit sy reeks. Soos jy kan dink, het die mark nie altyd getref my limiet net omdat ek dink dit behoort. As momentum begin om af te koel en die mark val terug in 'n kleiner kanaal weer, sal ek verkies om die handel vroeë sluit. 'N Paar ander nuus aankondiging Ek beveel vir hierdie strategie sluit in inflasie data, FOMC vergadering aankondigings en handel getalle. Internasionale handel is 'n ander aankondiging dat ek graag om handel te dryf. Ek hou van dit, want dit groei en ekonomiese implikasies sterkte vir die VSA het en dit is 'n baie belangrike maatstaf vir die handel-sentriese ekonomieë, soos dié van Japan. Trouens, ek konsentreer gewoonlik op die USD / JPY paar wanneer hierdie aankondiging is te danke sedert die reaksie nogal dramatiese kan wees. Dit is moontlik om ander geldeenhede wat handel afhanklik vir ekonomiese gesondheid handel, maar ek verkies die USD / JPY as gevolg van sy likiditeit. Om te verstaan ​​hoe hierdie handel werk, is dit belangrik om die implikasies van handelsbalans verstaan. Wanneer 'n ekonomie soos dié van die VSA is die invoer van meer van die uitvoer van geldeenhede, moet daardie goedere uiteindelik betaal vir die plaaslike geldeenheid. In die voorbeeld wat ek hier gebruik van, wat beteken Japannese goedere moet betaal in Japannese jen. As die VSA is besig met die invoer, dan VS dollar verkoop moet word om die Japannese jen te koop. Dit verskuif die vraag en aanbod balans in die rigting van 'n sterker Japannese jen en 'n swakker Amerikaanse dollar. In hierdie geval, wat beteken dat die dollar / JPY wisselkoers sal daal in waarde. Aan die ander kant, as die handelstekort VS vernou, wat beteken die vraag na Japannese jen kan daal en die waarde daarvan moet daal relatief tot die VSA dollar. As dit die geval is, sal die dollar / JPY wisselkoers styg na 'n swakker Japannese jen. Soos die meeste Amerikaanse-gebaseerde ekonomiese aankondigings, is handel vrygestel 'n uur voor die aandelemarkte op 08:30 Oos oopmaak. Soos die arbeid aankondiging, ek moet stel my handel net voor die aankondiging. Ek hou daarvan om die mark te sien in 'n stywe reeks of kanaal. Ek het 'n handelsmerk voorbeeld getrek uit 10 Augustus 2006. Soos jy kan sien in die onderstaande grafiek, hoewel die paar is dalende in die ure voor die aankondiging, die reeks was 'n bietjie styf sonder 'n baie wisselvalligheid lyfstraf die mark heen en weer . Dit lyk soos 'n goeie opstel en jy kan die skerp styging in die mark te sien ná die aankondiging dat die tekort is strenger plaasgevind. Die feit dat ek die opstel van my handel as 'n lang posisie net voor die aankondiging is deur die tendens in die daaglikse grafiek. Die mark het basies nie in 'n uptrend sedert Mei, en die mees onlangse dae in die week voor ook 'n lomp vooroordeel. Dit is nie 'n presiese wetenskap nie, maar dit help geweldig om die kans in jou guns te sit met behulp van die gereedskap wat jy het tot jou beskikking. Jy kan ook sien uit die daaglikse grafiek van die dollar / JPY dat sy daaglikse reeks was redelik styf. Dit beteken dat my teiken is 'n bietjie kleiner as wat dit was op die euro / dollar in die vorige voorbeeld. In hierdie geval het ek 'n 50-pit limiet, of wins teiken, teen 'n 15-pit stop verlies. Dit is nog steeds 'n lekker risiko-tot-beloning verhouding terwyl sodat genoeg ruimte vir die mark om 'n bietjie te skud as dit nodig is. Soos jy kan dink, is dit nie ongewoon om te wees verkeerd meer kere as wat jy reg met enige handel tegniek is. Dit is dus nodig om seker te maak dat dit moontlik is meer reg te wees wanneer jy is reg as verkeerd wanneer jy verkeerd is. Ek weet dat baie handelaars wat praat oor stelsels wat reg is 80 persent of meer van die tyd, maar die een keer dat hulle verkeerd is, hulle likwideer uitroei years8217 waarde van winste. As jy my vra, ek dink dit is gesonder vir my portefeulje en my stresvlakke te ambagte wat meer balans tussen wat ek aan die risiko teenoor wat ek staan ​​om te wen as ek 'n wenner het nie. In hierdie laaste voorbeeld het ek in gereedheid gebring, wat ek nodig het om jou bekend te stel aan 'n spesiale soort opsie bekend as 'n versperring opsie. Hierdie tipe van handel instrument is ook bekend as 'n binêre opsie, en is deel van 'n groep van opsies bekend as enkel-betaling opsies. Ten einde 'n versperring opsie gebruik, het jy om te besluit oor drie dinge. Die eerste is hoe ver die geldeenheid paar sal na verwagting een rigting of die ander te gaan. Die tweede is om te weet hoe lank dit sal neem om daar te kom. En die derde vraag moet jy antwoord, is of die geldeenheid teen of buite jou teiken sal bly vir 'n sekere tydperk. Dit klink ingewikkeld, so let8217s kyk na 'n voorbeeld voordat ons gaan op 'n spesifieke handel strategie. Ek het 'n beeld van die euro / dollar wisselkoers van die laaste helfte van Julie 2006 tot die begin van Augustus 2006 hieronder. As ek gedink het dat die mark was waarskynlik 'n baie beweeg en ek wou spekuleer om die negatiewe kant, kan ek 'n versperring opsie wat sê dat die mark sluit onder 1,2500 aan die einde van sewe dae te koop. As die tempo doen sluiting onder daardie vlak, sal ek betaal 'n sekere bedrag. Ek sal moet betaal vir die opsie, maar ek sal staan ​​om 'n baie meer as wat ek betaal as ek reg is kry. As ek verkeerd is, sal ek die totale bedrag wat ek belê in die opsie verloor. Elke keer as ek hierdie nuwe handelaars te verduidelik, het hulle altyd sê dat dit klink soos dobbel. Dit sou waar wees indien die verwagte opbrengs is minder as nul. Maar hoeveel van ons gewillig handel vir 'n negatiewe verwagte opbrengs In hierdie werklike voorbeeld, sou die opsie my kos 1500 vir 'n potensiële beloning van 10,000. Een van die voordele van opsies is dat ek don8217t moet 'n stop verlies te gebruik, want maak nie saak hoe hoog hierdie koers styg, het ek reeds belê soveel as wat ek kan verloor. Nog 'n voordeel is dat ek don8217t hoef te bekommer oor die tydsberekening van my uitgang. Solank as wat die wisselkoers sluit onder my versperring, sal ek betaal aan die einde van die kontrak. Een laaste voordeel is dat dit moontlik is, met behulp van opsies, om straddle (of wurg) die mark deur die plasing van 'n versperring opsie op die onderstebo en die negatiewe kant. Dit beteken dat jy don8217t het na regs oor die rigting van die mark wees, jy moet net reg oor die potensiaal vir 'n groot skuif. Dit maak dit handel eenvoudig en ideaal vir 'n nuusgebeurtenis. Een nuttige wenk vir nuwe opsies handelaars is dat jy dalk 'n bietjie verder vooruit te beplan van hierdie handel as wat jy doen op die ander. Onlangs het ek 'n artikel oor stygende oliepryse en die uitwerking daarvan op Forex kruise met olieproduserende en-olie in beslag lande. Die voorbeeld wat ek gebruik het, was die AUD / JPY. In hierdie geval, was ek vol vertroue dat die mark sal opstaan ​​uit ondersteuning naby 87.50 teenoor 89.00 of 90.00 binne die kort termyn. 'N aankoop van 'n opsie op 1 Augustus 2006, met 'n versperring by 89.00 en verstryking om 10:00 op 14 Augustus 2006 gekos 3200 vir 'n potensiële 10000 uitbetaling. Die voordeel van nie met 'n stop verlies meer as genoeg op vir die koste van die opsie en die laer risiko-tot-beloning verhouding in stand te hou. In hierdie voorbeeld is ek spekuleer op 'n deurlopende bietjie van die nuus, stygende oliepryse, in plaas van 'n spesifieke aankondiging. Ek gebruik soortgelyke reëls in dat ek verhandel met die tendens. Maar omdat ek nie vasgepen op 'n spesifieke tyd en datum, kon ek 'n bietjie meer buigsaam wees met my inskrywing tydsberekening. Ek hou van die feit dat hierdie paar was op ondersteuning en was steeds binne 'n baie sterk uptrend. Handel die nuus is belangrik as 'n effektiewe metode vir die vind van nuwe handelsgeleenthede en meer bewus te maak van die fundamentele kragte aan die werk in jou portefeulje wees. Die geleenthede wat is 'n paar van my gunsteling ambagte, maar hulle is nie die enigste rede om bewus te wees van jou omgewing. Ek is daarvan oortuig dat die Forex gunste van die goed ingelig, en hierdie metodes kan nog 'n paar stewige ambagte by jou arsenaal elke maand. John Jagerson is 'n Forex skrywer en aktiewe handelaar. Sy boek, Profit Met Forex. uitgegee deur McGraw Hill, is landwyd beskikbaar. Hierdie skrywer ontwikkel ook Forex onderwys kursusse vir INVESTools. die rigting vooroordeel en die nie-directional vooroordeel: Jy kan meer hoe-om en opvoedkundige artikels om jou te belê en handel elke dag TradingMarkets. Managing Nuus verbeter Hoe om die nuus in Forex Daar is fundamentele maniere van handel nuus in forex handel vind. In elk directional vooroordeel, is wat ons van plan is om te doen soos volg verduidelik. In 'n rigtinggewende vooroordeel, lyk een uit na 'n mark wat in 'n bepaalde rigting. Dit sal die verwagte gevolg van 'n nuusberig wees. Nuus verslae het 'n belangrike bydrae tot die wisselende tendense in die mark. Dus, sal enige handelaar moet die implikasies van hierdie nuusberigte oorweeg wanneer 'n mens van voorneme is om te soek na 'n geleentheid in die handel. Hoe om handel te dryf die nuus in forex kan verder verstaan ​​deur te weet wat nie-directional vooroordeel eintlik is. Die mees gebruikte nuus handel strategie is die nie-directional benadering. In hierdie metode, ons heeltemal te distansieer van die rigting benadering. Dit is eintlik te doen met die feit dat 'n groot nuus verslag sekerlik heelwat opskudding in die mark sal skep. Ons dink nie die rigting waarin die mark beweeg in hierdie benadering. Wat ons is net bekommerd oor die feit dat die daar sal wees beduidende haastig valuta handel te plaas die nuus. Sodra jy voel dat die mark beweeg het in 'n bepaalde rigting, is dit heel verpligte dat ons 'n definitiewe plan om 'n merk te maak in die handel. Hierdie benadering staan ​​bekend as nie-directional vooroordeel gegewe die feit dat ons nie met enige werklike vooroordeel in terme van die prys gaan styg of daal. In die wêreld van die forex, kom ons steek baie bekende ontleders wat 'n paar voorspellings oor die getalle en resultate wat in 'n dreigende nuusberig wat in 'n paar dae of weke vrygestel sal word sou verklaar sal voorsien. Konsensus is die getal wat baie ontleders sal beslis saamstem oor julle oor ander getalle wat botsende sal wees in die analise na vore gebring deur baie navorsing ontleders sit sal kom. Aan die ander kant, die werklike getal is die getal wat verstrek word wanneer die nuus verslag betree die mark. Die mees algemene spreekwoord in forex is soos volg: koop die gerugte, te verkoop op die nuus. Laat ons die implikasies op forex verduidelik deur 'n voorbeeld van 'n verwante nuusberig. Neem die geval van die verslag werkloosheidstatistieke in die VSA. Die kaarte in die forex mark dui op 'n groot saamtrek van die Amerikaanse dollar: dit is iets heel onverwags na die spelers in die mark in die forex wêreld. Hierdie handelaars sal nou hul standpunte aan te pas wat gebaseer is op die werklike getal vrygestel op werkloosheid in die nuusberig: die werklike getal is in skrille kontras met wat voorspel deur die prominente ontleders. Hoe meer konkrete voorbeeld hiervan is die scenario wanneer die verslag dui op 'n werkloosheidsyfer van 10.0. Aan die ander kant, die markkonsensus voorgestel dat die werkloosheidsyfer is 9,0. Dit 1 verskil is baie belangrik in die forex as dit is baie sensitief vir klein defleksies. Die naderende effek op die kommersiële mark is dat groot beleggers nou sal verkoop die dollar as die nuusberigte dui op 'n verdere verswakking van die dollar as wat voorspel deur die handelaars en ontleders voor die vrystelling van die nuus report. EVENFOREX OOP Live-rekening vandag KRY 10 bonus te kry kontant terug op al jou forex ambagte Open Enige Handelsrekening Fonds jou rekening Begin Trading en begin verdien LEER HOE om te verdien op FOREX Smeer Welkom by EvenForex Die World8217s Beste forex makelaar EvenForex is 'n toonaangewende verskaffer van buitelandse valuta (geldeenheid) handel en verwante dienste aan die kleinhandel en institusionele kliënte. Ons is wêreldwyd bekend vir ons professionaliteit en billike handelspraktyke. Ons werk onverpoosd om ons kliënte te voorsien met al die instrumente, gereedskap en dienste wat hulle nodig het om die Forex markte handel te dryf. Benewens forex, handel 'n verskeidenheid van instrumente met ons voorste platforms, mededingende versprei en voortreflike uitvoering. Onlangse blog boodskappe groot mark updates. Market Update Soos Op Vrydag 23 September 2016. Groot mark updates groot mark Update. China8217s yuan is min verander op groot mark updates. Market Update Soos Op Donderdag 22 September 2016 groot mark updates groot mark Update. Dollar indeks glip laer met Fed besluitnem groot mark updates. Market Update Soos Op Woensdag 21 September 2016 groot mark updates groot mark Update. Jen bosluise effens swakker voor Bank o Standard rekening Smeer begin van 2,5 pitte Nee Ekstra Kommissies Gerieflik 5-syfer pryse Minimum Deposito van 50 HEFBOOM tot 1: 200 ECN rekening Smeer begin van 0,9 pitte 6 per Lot Kommissie Gerieflik 5-syfer pryse Minimum Deposito van 500 HEFBOOM tot 1: 100 EvenPro rekening Smeer begin van 0,9 pitte Nee Ekstra Kommissies Gerieflik 5-syfer pryse Minimum Deposito van 5000 HEFBOOM tot 1: 100 MasterPro rekening Smeer begin van 0 pitte 3 Per Lot Kommissie Gerieflik 5-syfer pryse Minimum Deposito van 50000 hefboom tot 01:50 handel platforms handel met World8217s Beste ECN Broker ons het al botsende belange met ons kliënte uitgeskakel en 'n sakemodel wat ons belange in lyn met theirs. This ons incentivises aan ons kliënte alles voorsien wat hulle nodig het om 'n beter handelaars geword aangeneem ons bied ons kliënte die beste ECN Omgewing met suiwer ECN uitvoering, waardeur 'n geen gemeenskap Balie manipulasie. EvenForex is verbind tot jou sukses. Kom en ervaar die beste van forex. Ons werk hard om jou handel ervaring moeite vrye handel te maak met World8217s Beste ECN Broker Ons het al botsende belange met ons kliënte uitgeskakel en 'n sakemodel wat ons belange in lyn met theirs. This ons incentivises aan ons kliënte alles voorsien wat hulle nodig het om te word aangeneem beter traders. We bied ons kliënte die beste ECN Omgewing met suiwer ECN uitvoering, waardeur 'n geen gemeenskap Balie manipulasie. EvenForex is verbind tot jou sukses. Kom en ervaar die beste van forex. Ons werk hard jou handel ervaring moeite vry om te maak


No comments:

Post a Comment